FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Pali prawie 10L Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
STEFAN




Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Pon 22:37, 14 Maj 2012 Powrót do góry

ENYS napisał:
Jutro będę sprawdzał kranik, i stąd moje pytanie, czy przypadku wyrobionej membrany jest możliwość jej wymiany, czy w grę wchodzi nowy kranik? Dzieki za pomoc Smile Gdybym nie kochał tej maszyny to bym się zniechęcił Smile Pozdrawiam




"ENYS"

Jeśli chodzi o kran podciśnieniowy do naszego moto ,to
oryginalnego zestawu naprawczego dedykowanego do VX-sa prawdopodobnie nie znajdziesz.

Są zestawy naprawcze bardzo podobne do naszego moto i ja mam w tej chwili taki założony , tylko jest jedno ale .

Nasz kran ( po założeniu tego zestawu naprawczego ) nie będzie miał pozycji " off " ( po prosu nie da się go zamknąć ).

Pozostałe pozycje działają identycznie jak w naszym kranie.

Ten zestaw naprawczy, o którym wspomniałem wyżej pasuje z ;

GSF 600 i 1200, kawasaki KLR 650 , VN1500 , ZR 550 i 1100 , ZR-7 750, ZX-10 tomcat .

Symbol zestawu naprawczego to : FCK - 21 Nr. katalogowy : 5.4000.340.

Cena jaką płaciłem to 95 zł.

Różnica miedzy oryginałem a wspomnianym zestawem polega na wykonaniu otworów w podwójnej membranie.

Kran działa perfekcyjnie.

Nie poci się , podciśnienie otwiera go tak jak w oryginale.

Nigdy kranu nie zamykałem, jest otwarty już prawie siedem lat i położenie "off" jest mi zupełnie zbędne ( jeśli kran działa prawidłowo ).




Pozdrawiam Stefan


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Wto 12:18, 15 Maj 2012 Powrót do góry

Witam a może by tak dokładnie ustawić poziom paliwa bo na moim przykładzie było tak że przez dwa ostatnie lata dwóch motocyklowych mechaników serwisowało mi motocykl. Każdemu z osobna tłumaczyłem że świece mi zalewa i żaden z nich nie stwierdził że mam za wysoki poziom paliwa na przednim gaźniku. Ograniczali się tylko do wymiany zaworków iglicowych. Teraz aktualnie mam motocykl w serwisie i trzeci z kolei mechanik rozebrał ten sam gaźnik i co stwierdził no oczywiście że jest zbyt wysoki poziom paliwa na przednim gaźniku. Miałem też taką sytuację że wężyk paliwowy był sparciały w okolicy kranika przy obejmie i jak odpaliłem motocykl to paliwo sączyło się po wężyku i ściekało na ziemie. Czyli podsumują dwa ostatnie lata powymieniane zaworki wraz z ringami, ustawione poziomy paliwa, wymieniany kranik z podciśnieniowego na zwykły i założone elektroniczne odcięcie paliwa. Czekam teraz na swój motocykl który jest aktualnie w serwisie i jestem bardzo ciekawy czy usterka zostanie usunięta. Jeszcze jedna moja sugestia lepiej zawczasu usunąć usterkę bo tak jak u mnie może rozlecieć się silnik w którym to zrobiła się dziura w karterze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin