FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 roczna walka z vx Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
yokushiro




Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora

PostWysłany: Wto 22:23, 29 Kwi 2014 Powrót do góry

Mam problem z moją vką podczas jazdy przyspiesza ładnie a na stałych obrotach np. 5 tyś. dławi się , dławi się także podczas wyprzedzania. Mam dwa vx i jeden chodzi jak ta lala a z drugim nie mogę dojść do ładu od roku. Wszystkie ewentualności wykluczone gażniki przeczyszczone zsynchronizowane filtry powietrza świece jako że mam dwa takie motory , przekładałem już wszystko z jednego do drugiego np. moduł pompa paliwa bak gażniki i nic , motor dalej się dławi jakby mu paliwa brakowało ( poziomy paliwa też były sprawdzane na różnych ustawieniach) pomóżcie bo ja już mam dosyć dziesiątki godzin przy motorze spędzonych przez mojego kolegę mechanika i przeze mnie i nic po roku obaj się poddajemy. Może ktoś się spotkał z czymś podobnym , proszę taką osobę o kontakt może coś przeoczyłem ( chociaż sam w to nie wierzę ) ale może ktoś znalazł przyczynę z góry dziękuję za odpowiedż.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
636




Dołączył: 16 Lis 2013
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Śro 0:00, 30 Kwi 2014 Powrót do góry

aaa w elektryce szukales?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
yokushiro




Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora

PostWysłany: Śro 6:11, 30 Kwi 2014 Powrót do góry

Tylko gdzie ? Bo objawy są dziwne jak mu gazujesz to działa jak chcesz jechać ze stałą prędkością to przerywa i się dławi. Ani to objaw mechaniczny ani do końca elektryczny. Moduł cewki kable świece to już było przekładane co jeszcze z elektryki można przełożyć nie wiem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 10:28, 30 Kwi 2014 Powrót do góry

A przewody podciśnienia sprawdzałeś czy nie jest któryś uszkodzony? Przy przyspieszeniu jest nagły wzrost podciśnienia i jego strata może być nieodczuwalna natomiast przy stałej prędkości mogą być wahania (ot takie co mi pierwsze przyszło do głowy poza elektryką i układem paliwowym).

p.s. mało kto ma 2 VXy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
yokushiro




Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora

PostWysłany: Śro 13:31, 30 Kwi 2014 Powrót do góry

Tego nie sprawdzałem , dziękuję za podpowiedż.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
yokushiro




Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora

PostWysłany: Śro 22:54, 30 Kwi 2014 Powrót do góry

Sprawdziłem i nic nie pomogło mam już tego dość chyba sprzedam tego vxa na części bo ręce opadają. Ten drugi jest super mimo że ma dwa razy większy przebieg. Sam już nie wiem co robić , pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
byru20




Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice bielska białej

PostWysłany: Czw 11:28, 01 Maj 2014 Powrót do góry

oglądnij sobie filter powietrza chodzi mi o tylni czy jest dobrze założony przedni tez skontroluj


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
yokushiro




Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora

PostWysłany: Czw 13:48, 01 Maj 2014 Powrót do góry

Filtry były stożkowe jak kupiłem moto i to pierwsze co było zmieniane to znaczy teraz są oryginalne no i oczywiście podłączone jak trzeba łącznie z rurą między nimi. Takie rzeczy jak filtry świece gażniki kable to co oczywiste wszystko już było przerabiane (przypominam że walka z tym trwa już rok) przyczyna może być banalna ale zlokalizowanie jej może graniczyć z cudem i właśnie z taką nadzieją zarejestrowałem się na tym forum że może ktoś się z tym spotkał w swoim moto. Podkreślam jeszcze raz wszelkie oczywiste rzeczy zostały dawno wykluczone co teraz tu piszę to jest krzyk rozpaczy przed całkowitą rezygnacją. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 15:31, 01 Maj 2014 Powrót do góry

O zmianie ze stożków w pierwszej kolejności nic nie wspomniałeś i tu pojawiają się zatem nowe pomysły lecz po kilku pytaniach:
- czy na stożkach chodził ok?
- jeśli pracował ok to czy sprawdzana była numeracja i wielkość wszystkich dysz i iglicy co do ich zgodności z tymi podawanymi w manualu dla danej wersji gaźnika?
jeśli to wszystko było sprawdzane porównaj wielkość otworków w tej przepustnicy z membraną bo słyszałem, iż przy różnorakich kombinacjach czasem trzeba to powiększyć a jak się wraca do oryginału to wiadomo, że się już tego nie przytka do oryginalnego rozmiaru.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Czw 18:55, 01 Maj 2014 Powrót do góry

A czy problem nie może tkwić w za słabych iskrach na świecach? Może przy obciążeniu silnika, dużej kompresji iskry sa zdmuchiwane lub nie mogą sie przebić? Mam tu na myśli zbyt słaby prąd podawany na świece


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jac




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pomorze

PostWysłany: Czw 22:40, 01 Maj 2014 Powrót do góry

yokushiro - pomóc nie pomogą, ale może uwolnię Cię od tego problemu.

Ile sobie cenisz za tego "nieudacznika" ? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ruffboy




Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 18:16, 02 Maj 2014 Powrót do góry

mam od dziś podobny problem po prostu gubi się iskra i obrotomierz szaleje... może w niedziele złapię się za kable zobaczyć czy coś się nie przetarło...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 0:12, 05 Maj 2014 Powrót do góry

No właśnie - za Dis'em - Yokushiro czy gaźniki też przekładałeś?

Ruffboy - sprawdź plus na cewkach i module, może przełącznik start/stop na kierownicy ma zgniłe styki?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 22:14, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
yokushiro




Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora

PostWysłany: Pon 19:56, 05 Maj 2014 Powrót do góry

Na wstępie przepraszam że nie odpisywałem kobita mnie mad morze wyciągnęła. Co historii moto to wyglądała tak , jak kupiłem to jeżdził ładnie tylko delikatnie jakby się przydławiał między 5-6 tys. ale to nic w porównaniu z tym co teraz się dzieje z moto. Najpierw padło na stożki póżniej gażniki (oprócz czyszczenia były przekładane z 2 VX) póżniej pompa moduł cewki kable przewody paliwowe.Mechanik u którego robię ten motor przerył go całego a to nie byle mechanik tylko taki co robi całe instalacje do sam. rajdowych gość magik w moich oczach. On jeszcze się nie spotkał żeby na czymś takim się zatrzymać. To co zafundował nam ten VX przez rok to dramat. Jeśli by nawet sprawdzić te dysze w gażnikach to my to już robiliśmy cały zestaw i oryginalne filtry pow. i gażniki i nic z tego. Wierzcie mi że problem obu nas przerasta bo ciężko zdiagnozować czy to elektryka czy układ zasilania paliwa czy może coś z silnikiem się dzieje w środku. Problem jest ten sam dławienie się motoru przy różnych obrotach(w zależności od różnych faz naprawy) lub przy przyspieszaniu jak to ma miejsce dziś. Jest to takie wrażenie jakby ktoś ci powyciągał fajki ze świec na chwilę albo jakby nagle zabrakło paliwa i to wcześniej było przy stałej prędkości teraz przy przyspieszaniu nic tylko skoczyć VX i mostu w Cigacicach. Pomóżcie i dziekuje za wszystkie podpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Pon 20:41, 05 Maj 2014 Powrót do góry

Sprawdzałeś czujnik przy bocznej stopce?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin