Autor |
Wiadomość |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4417 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 21:14, 16 Mar 2012 |
 |
Sumo mała prośba mógłbyś ładnie i treściwie zebrać to co zrobiłeś i wstawić dla potomnych do działu Zrób to sam jako porada, instruktaż przeróbki wydechów? Ja porządkuję forum i trochę jeszcze mi to zajmie a ty najlepiej wiesz co i jak robiłeś to może jeszcze jakieś uwagi ciekawe masz. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1535 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Nie 15:19, 23 Lut 2020 |
 |
Odświeżam temat, bo ciągle sie zastanawiam patrząc na zlotowe maszyny to czy samo przewiercenie w okolicach nitów (czy też samych nitów) zmieni dzwiek? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4417 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Nie 17:20, 23 Lut 2020 |
 |
Góri przebicie dwóch przegród środkowych zmienia bardzo mocno brzmienie - przykład Moto Irka ( a dokładniej w chwili obecnej jego syna) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1535 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Pon 0:02, 24 Lut 2020 |
 |
No właśnie to mnie zastanawia czy wystarczy długie wiertło, które odpowiednie przegrody przewierci czy trzeba bebeszyć, przewiercać i spowrotem nitować |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Michu
Dołączył: 28 Lis 2019
Posty: 111 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 10:57, 24 Lut 2020 |
 |
Przeglądając czeluści internetów, trafiłem na coś takiego, może się przyda
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Michu dnia Pon 11:13, 24 Lut 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Seba
Dołączył: 22 Kwi 2020
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Czw 21:38, 23 Kwi 2020 |
 |
hejo można gdzieś jeszcze zobaczyć fotki z tego tematu bo w starszych postach nic już nie ma z grafiki, a pierwsze co chce zrobić to właśnie dodanie paru decybeli wydostających się z tłumików....może na początek na szybko kilka większych otworów w końcówkach wydechów.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4417 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 0:45, 24 Kwi 2020 |
 |
Chcesz głośniej i więcej basu to przewierć w otworze przegrodę na wylot lub zrób otwory w miejscach nitów, otwory też długie. Sumo opisywał jak wyjść cały wkład z tego co pamiętam choć po takim czasie mogę się mylić.
Przewiercenie daje całkiem ładne brzmienie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Seba
Dołączył: 22 Kwi 2020
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Pią 5:42, 24 Kwi 2020 |
 |
Otwory w miejscach nitowania jak głębokie?ma ktoś fote z takiego zabiegu?
Ps znalazłem ciekawy opis w dziale zrób to sam ... I zaś robótka na weekend się szykuje |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Seba dnia Pią 5:47, 24 Kwi 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4417 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 9:04, 24 Kwi 2020 |
 |
Szybko już chcesz przerabiać nową maszynę. Naciesz się jazdą A przeróbki zostaw na okres gdzie się nie jeździ.
A co do wiercenia to im dłuższe wiertło weźmiesz tym więcej przegród przewiercisz i dźwięk będzie głośniejszy . Na przekroju widzisz jak wyglada tlumik wewnatrz. Jeszli przewiercisz wszystkie przegrody dźwięk będzie podobny do otwartego wydechu.
Pamiętaj tylko że korekta przelotu w wydechu może wymagać korekty ustawień gaznikow. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Pią 9:10, 24 Kwi 2020, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
|