FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 dorabiane tarcze Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Śro 10:50, 30 Mar 2011 Powrót do góry

gratuluję zakupu. mógłbyś zmierzyć grubość takiej nowiutkiej tarczy? będziesz chyba pierwszym, kto poda stan rzeczywisty Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arti




Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:56, 30 Mar 2011 Powrót do góry

Nie ma problemu, we czwartek wieczorem lub piątek przed południem podam wymiar, bo aktualnie jestem na studiach.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arti




Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:40, 03 Kwi 2011 Powrót do góry

Witam
Niestety nie mam suwmiarki, ale tarcza ma około 6.5mm.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Pon 15:13, 04 Kwi 2011 Powrót do góry

hmm.. jak na przednią tarcze to całkiem sporo.. minimum wg serwisówki z przodu to 5,0 mm.. dzięki za info, trochę mnie zasmuciło, ale ok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 15:16, 04 Kwi 2011 Powrót do góry

Jak na przód to bardzo gruba bo chyba tyle to ma seria z tyłu a z przodu jest zdecydowanie cieńsza. Oby się wolno zużywała i dobrze hamowała.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Pią 9:46, 26 Sie 2011 Powrót do góry

Odświeżam temat - Arti - mógłbyś jeszcze spróbować skombinować suwmiarkę i dokładnie zmierzyć grubość swojej tarczy?
Planuję dorabiać u kogoś i pasowałoby wiedzieć pewny wymiar grubości,
pozdrawiam
Shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arti




Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:44, 26 Sie 2011 Powrót do góry

Witam serdecznie.
W tej chwili nie mogę tego zrobić, bo jestem z Anglii i wracam dopiero za 3 tygodnie, ale napiszę do domu i napewno ktoś to zmierzy dokładnie.
A tak na marginesie po założenu tarczy nowych łożysk okazało się, że jest bicie przy hamowaniu, po dokładniejszym obejżeniu koła podczas jazdy widać jak delikatnie jest krzywa felga. Dlatego też przymierzam się do zakupu innej. Chyba że da się to jakoś zrobić, macie sugestie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arti dnia Pią 15:47, 26 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Sob 0:05, 27 Sie 2011 Powrót do góry

Gumowy młotek...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arti




Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:47, 30 Sie 2011 Powrót do góry

Witam
Tarcza ma dokładnie 5,5mm, także przysłowie się sprawdziło, że "Na oko to chłop w wszpitalu umarł" i od razu przepraszam za błędne dane wcześniej.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arti dnia Wto 1:48, 30 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Czw 12:36, 22 Wrz 2011 Powrót do góry

thx, Arti,
Shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Nie 22:09, 25 Wrz 2011 Powrót do góry

Czemu pytałem, otóż planuję dorobienie nowej tarczy. A że będzie robiona na zamówienie przez profesjonalistów, to zamieram zmodyfikować hampel mojego bolida przez zdecydowane zwiększenie jej średnicy, co znacząco zwiększy siłę hamowania.
Projekt widzicie poniżej. Kreskowany okrąg to jak zapewne się domyślacie granica powierzchni hamującej.
Image
Wzór jest tylko i wyłącznie mojego autorstwa i jak widzicie różni się nieco od oryginału. Sądzę, że jest nieźle Smile Planowana średnica to 380mm w miejsce obecnych 310mm. Oczywiście wiąże się to ze zdystansowaniem zacisku, ale to już formalność.
Na razie jeszcze szukam oznaczenia stali z jakiej to będzie robione, mam to przedyskutować z fachowcem od ulepszania stali i potem puszczam proces w ruch. Planuję wyrobić się do wiosny Smile
Na bieżąco będę zapodawał info w tej sprawie.
W planie jeszcze jedna poważna wizualna przeróbka, ale o tym później Wink
Pozdrawiam
Shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 22:20, 25 Wrz 2011 Powrót do góry

Shrequ a czy jakikolwiek motocykl (poza buellem) ma fabrycznie tarczę większą niż 320mm??? Buell ma mocowaną do zewnętrznego rantu felgi to może mieć taką. Średnica faktycznie może mieć wpływ na siłę hamowania ale czy warto aż tak dużą tarczę robić?? Zaciski w takim przypadku także przydały by się inne, o większej powierzchni klocków i dociskających je tłoczków. Dystanse do zacisku na taką tarczę musiały by być precyzyjnie zrobione bo najmniejszy luz i lądujesz na klacie przygnieciony przez maszynę!! Nie mniej powodzenia i jak się dobrze sprawdzi zapewne więcej osób spróbuje uskutecznić hample u siebie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Wto 23:43, 27 Wrz 2011 Powrót do góry

dis, pierwsza sprawa, zacisk zostaje ten sam, bo na większym ramieniu potrzebna jest mniejsza siła do tak samo skutecznego hamowania, tym samym - ten sam zacisk będzie tutaj znacznie skuteczniejszy niż teraz Smile
co do średnicy, rzeczywistość zweryfikowała mój plan, średnica wyniesie 370mm i jedynym jej minusem będzie przymusowe odkręcenie tarczy przy wymianie klocków - inaczej tarcza nie zejdzie z zacisku, mimo to podejmuję temat i do wiosny zamierzam go zrealizować,
pozdrawiam
shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
david.1606




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 3:46, 03 Paź 2011 Powrót do góry

A nie prościej jest założyć koło z gs500 o mniejszej średnicy ? i tarcze z Vx'a tarcza pasuje bez problemu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 9:58, 03 Paź 2011 Powrót do góry

David no chyba trochę przesadziłeś. GS ma koło z tarczą na prawą stronę a nie na lewą i w dodatku ma tarczę pływającą z małym otworem na ośkę a VXowa tarcza jest stała i ma znacznie większy otwór środkowy!! Już na 1 rzut oka widać że tarcza z VXa nie podpasuje do koła od GSa!! W GS licznik jest jak w VX z lewej! Zmiana koła = zmiana zacisku i lag i tarczy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin