FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 dorabiane tarcze Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
czarny




Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Czw 17:04, 13 Maj 2010 Powrót do góry

ze względów finansowych rozważam zakup robionych tarcz (link , który dis zamieścił w którymś temacie). Jestem bardzo ciekawy co o tym myślicie.

[link widoczny dla zalogowanych]

To jego strona. Znalazłem również prawdopodobne oznaczenie stali, z których je robi (1h18m9t) tyle że mało mi to mówi, poza tym że jest kwasoodporna i nierdzewna. Gość który jeździ od roku na tych tarczach bardzo sobie chwali. .... i tak myślę, myślę.... ktoś może jest tu mądrzejszy ode mnie w tej materii?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tomek




Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slask, Gliwice

PostWysłany: Sob 12:30, 13 Lis 2010 Powrót do góry

hej...
ja tez juz sie musze powoli rozgladac za nowymi tarczami.....
ktos wie ile kosztuje dorobienie tarcz w tym zakladzie?.... a moze jakby tak sie zebrac do kupy i wiecej zamowic to i cena bylaby bardziej przystepna Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3836
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:00, 14 Lis 2010 Powrót do góry

Cena tarcz to podobno w granicach 200-350zł. Cena podobno zależy jak wiadomo od wzoru i czy ktoś ma zrobiony projekt już sam czy im zleca się projekt. Można też niby wysłać tarczę starą do nich i dorabiają na wzór starej ale skoro już można poszaleć i zrobić bardziej wymyślną to czemu by nie Smile Przestrzegam tylko przed robieniem tarcz z dużymi otworami w powierzchni tarcia gdyż przesada z wymyślną powierzchnią tarcia może nas kosztować znaczne obniżenie skuteczności hamulców! Jeśli chcemy zamówić jakieś wymyślne tarcze róbmy przeróbki z rozwagą!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tomek




Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slask, Gliwice

PostWysłany: Nie 18:05, 14 Lis 2010 Powrót do góry

hej...
mi generalnie zalezy na bezpieczenstwie i skutecznosci hamowania... jesli chodzi o wzor, to nie mam jakis specjalnych aspiracji... spokojnie moga byc takie same jak oryginal....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3836
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 22:10, 14 Lis 2010 Powrót do góry

Jeśli tak to zadzwoń do nich i się ugadaj. Można do nich wysłać tarczę i robią na wzór więc nie powinno być żadnego problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tomek




Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slask, Gliwice

PostWysłany: Nie 22:18, 14 Lis 2010 Powrót do góry

tak wlasnie zrobie.... jeno po nowym roku, bo teraz grudzien za pasem a co za tym idzie Mikolaj, choinka itp...: Smile.. a do tego jeszcze chce kupic jakies wakuometry coby sie nareszcie od serwisu odciac... czasu bedzie sporo bo po nowym roku na stale do domciu zjezdzam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3836
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 11:42, 15 Lis 2010 Powrót do góry

Wakuometry kupne to 20zł najtańsze przy czym ja polecam glicerynowe (ok 40zł sztuka) regulacja na takich to banalna sprawa. Wyślij list do mikołaja niech pod choinkę tobie takie zakupi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tomek




Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slask, Gliwice

PostWysłany: Pon 11:47, 15 Lis 2010 Powrót do góry

hej...
no wlasnie taki mam zamiar.. i tez myslalem o glicerynowych... jeno zastanawiam sie czy nie beda troche oszukiwac... ale co tam .. i tak warto..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tomek




Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slask, Gliwice

PostWysłany: Wto 16:48, 16 Lis 2010 Powrót do góry

dis napisał:
Jeśli tak to zadzwoń do nich i się ugadaj. Można do nich wysłać tarczę i robią na wzór więc nie powinno być żadnego problemu.

hej...
czy ktos z was ma moze wymiary nowych tarcz?... tak se mysle ze okolo 0,5 od wymiarow granicznych, ale chcialbym sie upewnic...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SuMo




Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Wto 21:28, 16 Lis 2010 Powrót do góry

Serwisówka mówi tak:

Przednia tarcza: 5,5 mm +/- 0,2 mm (limit 5,0 mm)
Tylnia tarcza: 6,0 mm +/- 0,2 mm (limit 5,5 mm)


Jak już zamówisz, to daj znać ile komplet dorabianych tarcz do VX'a kosztuje Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SuMo dnia Wto 21:30, 16 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
tomek




Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slask, Gliwice

PostWysłany: Wto 21:47, 16 Lis 2010 Powrót do góry

dzieki SuMo za szybka odpowiedz ... wiec tak jak przypuszczalem... 0,5 od granicznej Smile
wyslalem maila z zapytaniem, chcialbym zrobic to jak najszybciej, bo przed sezonem mam jeszcze sporo do zrobienia, a najlepiej najgrubsze wydatki poniesc na poczatku .... jak dostane odpowiedz to zapodam ...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tomek




Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slask, Gliwice

PostWysłany: Nie 10:54, 21 Lis 2010 Powrót do góry

tomek napisał:
.... jak dostane odpowiedz to zapodam ...


hej...
no i troche lipa.... wyspalem zapytanie mailem, bo tel nie ma na stronie i do tej pory zadnej odpowiedzi.... troche malo profesjonalne podejscie do sprawy... jesli taki kontakt ma byc caly czas, to az strach wysylac stare tarcze do pomiaru, bo moze sie okazac ze zostane kompletnie bez tarcz Sad ...
ma ktos moze telefon do tego goscia??..
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arti




Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:18, 21 Mar 2011 Powrót do góry

Witam

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak wygląda tarcza i klocki niedawno przesłane do mnie przez EBC. Jeszcze jej nie wypróbowałem w trasie, ale napiszę odczucia jak to zrobię.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arti dnia Pon 16:22, 21 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3836
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:01, 21 Mar 2011 Powrót do góry

Toś zaszalał finansowo:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Arti




Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:31, 21 Mar 2011 Powrót do góry

No tarcza 630zł, klocki 85zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin