FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Lagi i sparciała guma Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mikeiliman




Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:18, 04 Wrz 2013 Powrót do góry

Hej

Nigdy nie miałem do czynienia z tematem więc z góry wybaczcie nie fachowe słownictwo. Tak więc może prosto zapytam. Co mi się zepsuło i jak to naprawić / wymienić. Ewentualnie co się z tym wiąże:

Image

Dziękuję Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2333
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 56 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 9:10, 05 Wrz 2013 Powrót do góry

A może zajrzysz tutaj > http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-zrob-to-sam,9/wymiana-uszczelniaczy-i-oleju-w-przednim-zawieszeniu,1919.html?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mcteusz




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wysokie Mazowieckie

PostWysłany: Czw 9:12, 05 Wrz 2013 Powrót do góry

To jest uszczelniacz przeciwpyłowy. Jego funkcja to chronienie właściwego uszczelniacza lagi. Masz go np. w tym zestawie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje mi się (ale niech inni ocenią), że pokazane przez Ciebie uszkodzenie nie wpływa jakoś specjalnie na jego funkcję. Jak będziesz kiedyś wymieniał olej/uszczelniacze w zawieszeniu- to będziesz musiał wymienić i ten uszczelniacz-kapturek.
Wymiana samego uszczelniacza przeciwpyłowego wiąże się z wysunięciem zawieszenia z półek.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mikeiliman




Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:47, 05 Wrz 2013 Powrót do góry

Dziękuję wszystkim za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kami




Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec woj.śląskie

PostWysłany: Pon 16:11, 09 Wrz 2013 Powrót do góry

jeżeli ta korozja jest na wylot to znaczy od środka to zardzewiałe będzie też zabezpieczenie uszczelniaczy olejowych to nie dobrze bo kawałeczki rdzy mogą porobić rys na gładzi lagi i to jest juz duży problem przyczyna tej rdzy to pewnie woda pooglądaj te uszczelniacze czy dobrze dolegają do lagi możesz też je dzwignąć i zobaczyć co sie pod nimi dzieje czy nie ma tam drobinek rdzy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin