FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wygląd, poprawa świateł i inne kombinacje. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
david.1606




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 13:52, 28 Lut 2012 Powrót do góry

a własnie skoro temat o swiatłach,swojego czasu szukałem Bi-xenonu były bardzo tanie komplety z palnikami juz za 140zł.niestety bi-xenonów nie było (jesli ktos nie wie to bi-xenon to lampa wyładowcza z opcją krótkich i długich swiateł zwykly ksenon to tylko długie,całość została w Polsce zakazana bo bez specjalnych szyb bez rozpraszacza i spryskkiwaczy lamp sa niedoswolone ) i ostatnio trafiłem na cos co by napewno nas zainteresowało otóz bi-xenon H4 za jakies 140 zł albo 120zł z tym plusem ze do swiateł drogowych słuzy zwykły halogen dozwolony a na długie xenon !! i do tego policja sie nie przyczepi bo jedzimy na normalnych za dnia i w razie potrzeby właczamy długie xenony,samemu jednego kompletu nie oplaca mi sie kupowac moze którys z uzytkowników chciał by kupic na spółkie ?.:)dodam jeszcze ze taki palnik bierze około 30W a pali sie kilkakrotniej dłuzej niz standardowy halogen Smile.pzostaje kwestia zamocowania nie duzego przetwornika napięcia który jest hermetycznie zamkniety,puszka jakies
4x8x8xm


tak to świeci
Image

"Product Description

HID Conversion Kit (H4)
1.Models available:H1, H3, H4L, H4H, H7, H11, H13L, H13H, 9004L, 9005, 9006, 9007
2.Color temperature available:4300K,
6000K, 8000K, 10000K, 12000K, green, blue, pink, gold yellow
3.Defective rate:Less than 0.5%
4.Certificate:ISO9000, /ISO9001.E11
5.Input Voltage:9~16V
6.Out put Power:35 W
7:Life time:3200hours "


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez david.1606 dnia Wto 14:01, 28 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3826
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:21, 28 Lut 2012 Powrót do góry

A kwestią jest: kiedy potrzeba więcej światła na światłach mijania czy na długich?

Moja odpowiedź jest oczywista, mianowicie więcej potrzeba w warunkach w których się częściej jeździ. Ile tak na prawdę śmigamy na długich a ile na mijania? Nie wiem czy dla tych kilku chwil zapalenia długich xenonów warto wydawać 140zeta co innego jak byłyby to mijania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2333
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 56 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 20:55, 28 Lut 2012 Powrót do góry

Hejka!

Wydawało mi się, że xenon chwilę się nagrzewa, dlatego zwykle występuję tylko w światłach mijania lub jako bi-xenon, gdzie bańka cały czas się świeci a strumień światła reguluje przysłona. Sprawdzaliśmy to na zlocie.

Ciekawe jak tutaj to rozwiązali?

Zestawów do samochodu na allegro sporo >

[link widoczny dla zalogowanych]

Problemem są raczej słabe mijania jak piszę DIS. Można dać jakieś lightbary.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3826
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 23:26, 28 Lut 2012 Powrót do góry

Sprawdzaliśmy ksenony na zlocie i niestety ze standardowym kloszem na mijania nie ma punktu odcięcia, światło jest całkowicie rozproszone co nie jest dobre bo oślepia innych. Trzeba w takim wypadku poszukać gładkiego klosza.
Co do lightbarów to są 2 kwestie mianowicie:
1- nie pasują zbytnio wizualnie do naszych maszyn
2 - biorą sporo prądu bo w każdym kloszu jest żarówka 55W. Można władować np. 35W ale światło będzie słabe i nie sądzę by była jakaś wielka poprawa oświetlenia (przy 35W)

Na aukcji którą podał Griba jest nawet fajna cena 180zł za komplet do auta czyli wszystko po 2 szt. Do maszyny można zawsze kupić na pół i koszty niższe:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dis dnia Wto 23:32, 28 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2333
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 56 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 0:28, 29 Lut 2012 Powrót do góry

Hejka!

To był pierwszy lepszy link. Cena całkiem spoko.

O tym, że xenon w miejsce H4 w standardowym szkle oślepia to nie ma co mówić - jasna sprawa.

Lightbar z reflektorami może tak wyglądać > [link widoczny dla zalogowanych]

Można by tam dać xenony zamiast halogenowych - chyba coś się znajdzie gotowego. Zmniejszyło by to pobór prądu. Ale ogólnie i tak rzeźba.

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3826
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 0:38, 29 Lut 2012 Powrót do góry

Niestety moim skromnym zdaniem nawet takie lightbary niezbyt pasują do naszej maszyny mimo że na zdjęciu gsx1100g


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2333
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 56 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 10:13, 29 Lut 2012 Powrót do góry

A jak Twój projekt ze wstawieniem dwóch reflektorów w miejsce jednego seryjnego? Kiedyś umieszczałeś nawet przerobione zdjęcia.

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3826
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:12, 29 Lut 2012 Powrót do góry

Miałem opinie od osoby która śmigała na fabrycznych podwójnych które tak naprawdę nie są duże bo bodajże po 12cm średnicy każde i te podobno tragicznie oświetlają drogę. Sprawdzałem podwójne triumpha i on miał znacznie większe lampy seryjne podwójne lecz mniejsze niż nasze. Do podwójnych władowałbym ksenony jak byłyby z gładkim kloszem lecz na chwilę obecną skupiam się raczej na zawieszeniu tzn. kupuję nowe progresywne sprężyny do przodu by lepiej się prowadził bo mój jeździ przodem jak amerykańskie krążowniki na 4 kołach.
Przy 2 kloszach trzeba też zmienić mocowanie a to trzeba robić dokładnie by była też regulacja pochylenia klosza. Myślę że jednak zostanę przy pojedynczym z tym ze zmienię na gładki klosz i ksenona wsadzę ale to jeszcze troszkę trzeba poczekać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1279
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Śro 22:56, 29 Lut 2012 Powrót do góry

Jeśli podwójne to pionowe jak w Kawasaki ER-6n, Versys-1000 albo KTM Duke.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3826
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:01, 29 Lut 2012 Powrót do góry

Góri nie przy naszym rozmiarze kloszy. Przy soczewkach to jeszcze ujdzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1279
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Śro 23:14, 29 Lut 2012 Powrót do góry

No jeżeli niektórzy decydują się na wciskanie lightbarów to czemu nie probować takich przeróbek Very Happy ale sam bym się nie odważył...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tomek_olsztyn




Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 0:07, 10 Cze 2013 Powrót do góry

Panowie, a jak wygląda sprawa regulacji świateł? Moje mijania są strasznie nisko, można to wyregulować?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3826
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 7:42, 10 Cze 2013 Powrót do góry

Można regulować. Z prawej strony lampy patrząc od strony kierowcy jest śruba pozycjonująca lampę i przy jej zluzowaniu można regulować góra -dół a później zblokować.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
szuwar




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 234
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania

PostWysłany: Pon 10:50, 10 Cze 2013 Powrót do góry

A propos mocnych świateł pojawiły się już ledówki, ale oferują je dla offroad'u więc pewnie nie mają homologacji drogowej, ale to tylko kwestia czasu, że odciążymy alternatory:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szuwar dnia Pon 10:50, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kamilxxv




Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:02, 10 Cze 2013 Powrót do góry

ja chce zrobić coś ala light bary i myślałem nad tym zestawem :

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin