FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Pomocy... gaśnie w trakcie jazdy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
czarny




Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Czw 13:42, 10 Cze 2010 Powrót do góry

podziękował. Tak uczynię i dam znać.
Ps. Jak to na stałe przyblokować? Taśmą klejącą chyba nie, bo to tuż przy wydechu jest Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez czarny dnia Czw 13:43, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Arti




Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:13, 10 Cze 2010 Powrót do góry

Witam wszystkich.
Maiłem też taki problem, niedługo po tym jak sprowadziłem moto. Zawsze mi gasł przy gwałtowniejszym hamowaniu. Okazało się, że oleju prawie nie było w silniku. Wlałem nowy wymieniłem filtr i problem ustąpił. Obroty mam około 1200.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 17:15, 10 Cze 2010 Powrót do góry

Zblokować czujnik mozna obwiązując go jakąś taśmą materiałem lub czymś innym a nie zaklejać. Można uzyć taśmy izolacyjnej by na trochę to podkleić i później zdjąć (rozwiązanie także w 100% demontowalne Smile )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czarny




Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Czw 17:38, 10 Cze 2010 Powrót do góry

bo tam nieco gorąco jest .... taśma izolacyjna mówisz może byc? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
waffen99




Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow

PostWysłany: Czw 20:53, 10 Cze 2010 Powrót do góry

Zawsze możesz to zrobić przy pomocy jakiegoś drucika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czarny




Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Czw 23:03, 10 Cze 2010 Powrót do góry

no coś pokombinuje. Właśnie wróciłem z trasy i znowu to samo. Ale wydaje mi się, że to nie będzie czujnik. Jak nagle puszcze gaz obroty spadną, mam wrażenie jakby spadały ciut za bardzo. Ale najpierw pojeżdże z tym czujnikiem zblokowanym. Dzięki wszystkim za rady.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Pią 7:30, 11 Cze 2010 Powrót do góry

sprawdź też czy tak jak Arti, nie masz oleju za mało, bo to byłoby tragiczne dla silnika Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czarny




Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Pią 10:28, 11 Cze 2010 Powrót do góry

oleju pilnuję na bieżąco. Jest pod górną kreskę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
STEFAN




Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Pią 11:38, 11 Cze 2010 Powrót do góry

Skoro nim jeździsz to spróbuj określić . Jakie masz obroty wolne po rozgrzaniu silnika. Czy gaśnie zaraz po domknięciu ssania jak jest jeszcze niedogrzany , czy częściej gaśnie jak go rozgrzejesz do temperatury pracy. Jeżeli stopka już nie fiksuje i najczęściej gaśnie po rozgrzaniu to nie rozbierając gaźników sprawdziłbym poziom paliwa zakładając igielitowe rurki na króćce do spuszczania paliwa z komór pływakowych gaźników .
W ten sposób sprawdziłbym dwie rzeczy a mianowicie prawidłowy poziom paliwa oraz szczelność zaworków paliwowych w komorze paliwowej . Pozdrawiam Stefan


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czarny




Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Pią 12:59, 11 Cze 2010 Powrót do góry

podziękował. Na ssaniu chodzi z 30 sek. Po wyłączeniu obroty ok. 800-900, ale nie gaśnie. Po rozgrzaniu obroty ok. 1100 (nawiasem da się jakoś dokładnie sprawdzić ilość obrotów? Bo przecież na obrotomierzu to jest tak na oko). Z tego co pamiętam działo mi się to na ciepłym silniku. Zakupiłem drucik, najpierw przyblokuje czujnik i zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
waffen99




Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow

PostWysłany: Pią 14:47, 11 Cze 2010 Powrót do góry

Może też być inna przyczyna a mianowicie zbyt uboga mieszanka.Jest gorąco,a co za tym idzie mniej tlenu w powietrzu.Jeśli masz mieszankę ustawioną na styk to może się okazać że w tych warunkach będzie ona zbyt uboga. Proponuję abyś odkręcił śrubę ustalająca skład mieszanki o 1/4 obrotu i zobaczył jak wtedy silnik się zachowuje. Piszę o tym gdyż mnie spotkało to dzisiaj i po wzbogaceniu mieszanki silnik przestał przygasać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czarny




Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Pią 21:24, 11 Cze 2010 Powrót do góry

no własnie ktoś już na forum intrudera o tym pisał. Tylko, że ja nie wiem dokładnie gdzie jest ta śruba i w którą stronę kręcić Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
STEFAN




Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Pią 22:06, 11 Cze 2010 Powrót do góry

W temacie niżej " kręci do 5 tyś. obrotów ". Masz dwie fotografie na , których są pokazane i opisane śruby regulacyjne składu mieszanki . W lewo kręcąc tą śrubą zwiększasz ilość paliwa w stosunku do powietrza a w prawo zmniejszasz. Osobiście uważam , że nie tam jest problem. Zacznij o tego co pisałem wcześniej ( wyżej ) bo rozregulujesz sobie gaźniki i wtedy zacznie się problem . Pozdrawiam Stefan


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czarny




Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Pią 22:42, 11 Cze 2010 Powrót do góry

ok Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
czarny




Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Śro 23:52, 16 Cze 2010 Powrót do góry

czujnik zblokowany i nic nie gasło.... do dziś Sad Znów się to stało. Teraz muszę się dobrze wczytać w post Stefana na temat co następnie zrobić, bo tak nie do końca wiem o co kaman Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin