FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 tyknięcie gdzieś z przodu podczas jazdy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Wto 8:28, 07 Kwi 2009 Powrót do góry

regulacja zaworów jest maksymalnie uproszczona więc z tym nie było problemu, tylko o gaźnikach pisałeś kiedyś tak:
"ustawienie gaznikow to ciezka sprawa dla totalnego laika i najlepiej by bylo gdubys to zobaczyl choc raz na zywo bo mozna cos popsuc lub poprostu pogubic.."
więc nawet nie próbowałem ich otwierać. jeszcze.. Very Happy

czyli z tą śrubą do mieszanki nie jest tak źle.. odpala nadal przy pierwszym podejściu, na obroty wchodzi ładnie (pamiętam, że dotychczas po gwałtownym zejściu z obrotów na chwilę się dławił przed ustabilizowaniem niskich obrotów). będzie kiedyś chwila to zobaczę czy możliwe jest uzyskanie jeszcze lepszego efektu niż jest aktualnie.. Wink

no i jeszcze raz muszę sprawdzić czy te szarpania rzeczywiście ustały, czy to była chwilowa poprawa.. mało casu kruca bomba.. jeśli to nie ustało, to jednak będę musiał zabrać się za te gaźniki.. jak zajdzie taka potrzeba, wezmę sobie kogoś bardziej doświadczonego do pomocy..

dzięki za wszelkie informacje i porady!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
..:maniek:..




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno

PostWysłany: Wto 20:22, 07 Kwi 2009 Powrót do góry

>tylko o gaźnikach pisałeś kiedyś tak:
>"ustawienie gaznikow to ciezka sprawa dla totalnego laika i najlepiej by bylo >gdubys to zobaczyl choc raz na zywo bo mozna cos popsuc lub poprostu >pogubic.."

nie no wiesz nie sa to jakies czary! jesli nie masz jakiegos niekontrolowanego drzenia rak:-), dobry wzrok i troche cierpliwosci to dasz rade! podstawa to dobrze oswietlony kat, z czystym blatem, kilka jakis pojemniczkow i cyfrowka lub jakas karta zeby mozna bylo spisac pozycje podobnych olementow zeby potem dobrze poskladac! glownie nalezy uwazac na mikroskopijne podkladki(np.pod sruba skladu mieszanki- jest sruba z iglica a wewnatrza kanalu malenki oring przysloniety mikroskopijna podkladka- jesli bys tego nie wyciagnal i zaczal dmuchac kompresorem to poleci ze nawet nie bedziesz wiedzal kiedy i juz gaznika nigdy nie ustawisz! tak ze jesli masz troche umiejetnosci to dasz rade! byle wszystko robic z czuciem, spokojnie i z glowa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Śro 7:50, 08 Kwi 2009 Powrót do góry

do takich rzeczy jak gaźnik pomogą na pewno schematy nowych części z fiszek

wczoraj pojeździłem trochę na spokojnie żeby sprawdzić szarpanie i rzeczywiście zmieniło się. szarpie już tylko delikatnie i teraz dopiero powyżej 6 tys. obrotów. na postoju słychać ładnie nierówną pracę, na każdym biegu powyżej tych obrotów.. czyli czeka mnie czyszczenie Wink

tylko kiedy.. może śmigus dyngus nada się do czyszczenia, w końcu wodą leją Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin