FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 kardan i dyfer Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
kami




Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec woj.śląskie

PostWysłany: Wto 15:59, 09 Lip 2013 Powrót do góry

wał sam w sobie to piękna sprawa, jezdziłem na łańcuchu teraz na kardanie i tak już chyba zostanie ,powiem tak poprawianie fabryki to nie najlepszy pomysł ale jak ktoś sie lubi bawić i pakować w koszty to jego sprawa 3500obr/100km/h Laughing ten silnik budzi się od 5tyś i żyje , moim zdaniem gra nie warta świeczki ale czymie kciuki za powodzenie misji
Wink moim skromnym zdaniem to VX powinien mieć skrzynie 6-biegową ale cóż wszystkiego mieć nie można Razz chyba że ktoś wymyśli taki patent to jestem pierwszy chętny Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Alvar4




Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Łodzi-Ksawerów

PostWysłany: Wto 20:19, 09 Lip 2013 Powrót do góry

Tak, nie raz już szukałem 6-tego biegu i jak dotąd mam ich nadal tylko pięć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 20:57, 09 Lip 2013 Powrót do góry

Ja także szukałem 6tki i powiem, że z przeliczeń wynika mi, że gdyby zmienić kardan i przy 100km/h byłyby 3500obr/min to 5 byłaby typowym nadbiegiem, natomiast 4 byłaby niemalże identyczna jak obecna 5. Trzy niższe biegi też by się wydłużyły ale może to i trochę lepiej bo od dołu bardzo szybko się je w chwili obecnej zmienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Pon 14:50, 22 Lip 2013 Powrót do góry

Heja pownownie Smile
Chopy, nie malkontencić mi tu, że nie warto! Warto Very Happy jak ktoś chce zostać przy swoim motorze - VX to ostatnie takie nakedy z V-ką i kardanem, później ktoś takowe coś popełnił? Nie! Ja miałem swój na jesień pogonić, w ostatniej chwili odwołałem kupca - zostaję przy VX, a że 6-biegowej skrzyni nihuhu tu wycudować, szukam innej drogi, jak pomysł wypali, będzie ekstra i myślę, że wtedy zyska zwolenników Smile Smile Smile
Na razie z obliczeń mi wyszło, że przy zmianie przełożenia z obecnego 11/34 na 13/34 (nie wiem, czy się uda, bo tam ciasno jest i fachowiec od przekładni musi mi to obejrzeć, a na razie trzeba przynajmniej wokół komina polatać, a na zimę rozłożyć i chyba wcześniej tego nie tknę) byłoby przy 100km/h 3554obr./min. a to jest target, jaki zrobiłby furorę, jeśli chodzi o prędkość przelotową na trasie i ekonomikę jazdy tak VX jak i VS800.
Daje to prawie 120km/h przy 4200 - jak teraz przy stówce na godzinę. Przy 5000 jest to 140km/h, jak teraz przy 120.
Druga sprawa, że jak pisał dis, dolne biegi wydłużą się, a ja przyznam, że mnie czasem to w tym motorze denerwuje, że są tak krótkie, bo momentu jest dość, a tu już trzeba: bach!
Także 3majcie kciuki,
mam nadzieję, że się uda, bo dobrego fachowca mam wstępnie nagranego, tylko muszę rozebrać motor, a to nie wiem, kiedy zrobię Smile
pzdr
shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 15:34, 22 Lip 2013 Powrót do góry

A może po prostu lepiej kupić GSX 1100 G i przełożyć silnik z VX? Będzie prościej, szybciej i być może taniej. Wink

BTW powodzenia i daj znać jak się mod sprawuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 1:16, 23 Lip 2013 Powrót do góry

Shrequ Vka z kardanem wyszła po naszym ze stajni Yamaha i nazywa się BT1100 Bulldog! Nowszych w tej konfiguracji poza choperami nie kojarzę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zefir




Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczew / Pomorskie

PostWysłany: Wto 14:33, 23 Lip 2013 Powrót do góry

a MotoGuzzi Griso, albo Breva?
też Vka 90o z kardanem:)

zresztą zakup jednego z tych dwóch wymienionych to marzenie Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zefir dnia Wto 14:34, 23 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 15:28, 23 Lip 2013 Powrót do góry

Gutek ma specyficzną konstrukcję bo silnik poprzecznie a nie wzdłużnie ustawiony więc to już na starcie ma całkiem inną sylwetkę a także inaczej się zachowuje podczas jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Śro 9:21, 24 Lip 2013 Powrót do góry

dis napisał:
Shrequ Vka z kardanem wyszła po naszym ze stajni Yamaha i nazywa się BT1100 Bulldog! Nowszych w tej konfiguracji poza choperami nie kojarzę.


Ano był Bulldog, rzeczywiście. Zapomniałem o nim. Fajny, ale... mały Smile Jechałem tymtym, w krk jak mieszkałem, kolega miał. Fajne, zwinne przede wszystkim dość, ale... no... małe Very Happy
pzdr
s


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Śro 9:22, 24 Lip 2013 Powrót do góry

griba napisał:
A może po prostu lepiej kupić GSX 1100 G i przełożyć silnik z VX? Będzie prościej, szybciej i być może taniej. Wink

BTW powodzenia i daj znać jak się mod sprawuje.


heh, griba, chyba nie byłoby to takie easy Smile
btw - jakie przełożenie finalne jest w GSX1100G?
wiesz może?..
pzdr
s


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 9:48, 24 Lip 2013 Powrót do góry

W gsx 1100g jest przełożęnie 2,666 w VX 3,39 dlatego poluję na kardana z gsxa ale ciężko wyczaić w przystępnej cenie bo nie będę kupował za kilka stów jak jeszcze nie wiem czy podpasuje! Już kilku obdzwoniłem w tej kwestii Smile
Kardan to na zimę i tak bo teraz to już widzę po zawieszeniu ile mnie omija jak są małe problemy, które później okazują się znacznie większe!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Śro 12:27, 24 Lip 2013 Powrót do góry

zefir napisał:
a MotoGuzzi Griso, albo Breva?
też Vka 90o z kardanem:)

zresztą zakup jednego z tych dwóch wymienionych to marzenie Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]




A Griso fajne.... Podobuje mi się, pod dupą nie miałem. Breva natomiast jakoś mi wizualnie nie leży,
pzdr
s


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Śro 12:34, 24 Lip 2013 Powrót do góry

dis napisał:
W gsx 1100g jest przełożęnie 2,666 w VX 3,39 ....

A nie 3,09 w naszym?
pzdr
s


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 13:04, 24 Lip 2013 Powrót do góry

Faktycznie serwisówka podaje 3,09 a nie wiem czemu myślałem 3,39, pewnie znów gdzieś z netu jakaś wartość się zaplątała.

Przy takich przełożeniach to
3500obr - 92km/h
4000obr - 104km/h
4500obr - 116km/h
5000obr - 127km/h

Nie wiem, czy to aby trochę nie za małe obniżenie prędkości obrotowej bo ledwie ok 500 obr przy mniejszych prędkościach ( im wyższe tym bardziej zauważalna różnica)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dis dnia Śro 13:18, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1531
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Sob 12:02, 27 Lip 2013 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych] jak juz o moto guzzi Very Happy California też bajka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin