Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia
Wysłany:
Wto 11:05, 04 Sie 2009
Witam równiez dołanczam się do pytania [link widoczny dla zalogowanych] może być taki ??????
albo ten może (napewno dużo tańszy)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tyger dnia Wto 16:36, 04 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Wto 18:46, 04 Sie 2009
Jeśli chodzi o cenę to nie ma co oszczędzać bo i tak 1litr takiego oleju starczy na sporo czasu (4 zmiany - jedna 220ml). Niektórzy jednak lubią oszczędzać i mogą wybrać tani olej tak też można. Jedyną tak właściwie ważną kwestią jest to, by był to olej do przekładni(skrzyń biegów) i dyferencjałów. Takie oleje mają wyższą lepkość niż oleje silnikowe. Wybór marki zależy już tak naprawdę od własnych upodobań i gustów (ale o tym się nie rozmawia)
No dobra a qrczak jak nie wiem czy mam wlany syntetyk czy mineralny to co teraz ?? tak jak w silniku dla bezpieczeństwa mineralny wlac ?? Zaznaczam ze mam na Vce przejechane juz 70 tys.
Post został pochwalony 0 razy
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Śro 19:04, 05 Sie 2009
Ja leje najbardziej uniwersalne czyli półsyntetyki. Nie ma wtedy jakiś wielkich dylematów jaki olej był a jaki wlać.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach