FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Problem ze spalaniem i olejem Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 11:38, 04 Maj 2011 Powrót do góry

Olej w skrzyni i silniku sprawdza się z prawej strony w okienku znajdującym się w pokrywie bocznej a dolewa się go także z prawej strony jest korek w górnej części karteru na którym to korku jest napis 10w40. Z lewej strony w przedniej części pokrywy jest śruba którą należy odkręcić podczas regulacji zaworów i służy ona do określenia położenia wału poprzez odniesienie strzałki widocznej na obudowie z napisami widocznymi w otworze na obracającym się elemencie.
Olej w kardanie po zakupie dobrze jest wymienić także. W samym dyferencjale są jedynie 2 śruby jedna od dołu (spustowa) druga trochę powyżej połowy dyferencjału w tylnej części. Do dyferencjału nie wchodzi zbyt dużo oleju. Po spuszczeniu starego oleju nalewasz nowy do momentu aż będzie równo z otworem wlewowym. Należy przy tym pamiętać by moto stało prosto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin