FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 filtr pwietrza Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 9:33, 13 Lut 2014 Powrót do góry

Ja niestety nie miałem potrzeby wykonywania procedury czyszczenia baku i nie wiem gdzie w okolicy można takie coś wykonać. Nie każdy zakład zajmujący się piaskowaniem będzie w stanie wyczyścić bak od środka. Trzeba niestety powołać się na wujka googla który prawdę powie i poszukać firmy zajmującej się tym jeśli sam nie chcesz zrobić tego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Matys0




Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 15:34, 02 Kwi 2015 Powrót do góry

Panowie jak wydostać filtr który znajduję się pod bakiem?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
skorat




Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 663
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask

PostWysłany: Czw 19:16, 02 Kwi 2015 Powrót do góry

Hej
Generalnie na tych stronach masz wszystko rozrysowane:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Łopatologicznie to:
1) Zdemontuj bak - odkręć 2 śruby mocujące bak do ramy z blachą do której wsuwa się zaczep siedzenia
2) Poodpinaj węże od baku i zdemontuj bak wysuwając go do tyłu.
3) Następnie warto odkręcić plastikowe boczki (trójkąciki) na podanej stronie te elementy mają nr 21 - będziesz miał lepszy dostęp do obudowy filtra powietrza
4) Odkręć śruby mocujące obudowę filtra do ramy (na rys. nr 11 i 12)
5) Poodkręcaj obejmy zaciskowe i poodpinaj wszystkie dochodzące do obudowy filtra węże (na rys. 4, 6, 7, 14).
6) Delikatnie zdemontuj gumowy króciec łączący obudowę filtra z gaźnikiem (na rys. 5)
7) Następnie wysuwasz obudowę filtra pamiętając zasadę NIC NA SIŁĘ! Delikatnie odsuń szczególnie linki ssania.
8 ) Pamiętaj o zabezpieczeniu wlotu do gaźnika, żeby tam nic nie wpadło - najlepiej czymś zasłonić.
9) Potem już puszka na stół, odkręcasz zakrzywiony króciec dolotowy (na rys. 8 ). Zapamiętaj jego ustawienie!!!
10) Odkręcasz 4 śruby (na rys. 10) i wyciągasz filtr. Warto wyczyścić środek puszki i przedmuchać go sprężonym powietrzem.
11) Montaż w odwrotnej kolejności.
Może brzmi skomplikowanie ale to nic trudnego skoro ja dałem radę, to Ty też DASZ Smile Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skorat dnia Czw 20:58, 02 Kwi 2015, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 23:00, 02 Kwi 2015 Powrót do góry

Fajny opis. Wink

Pozwolę sobie dodać trzy grosze od siebie.

skorat napisał:

4) Odkręć śruby mocujące obudowę filtra do ramy (na rys. nr 11 i 12)


Uwaga - tam są tulejki dystansowe, które lubią wypaść. Exclamation

skorat napisał:

odkręcasz zakrzywiony króciec dolotowy (na rys. 8 ). Zapamiętaj jego ustawienie!!!


Po prostu ustaw kolanko dolotu tak, żeby silnik przez filtr miał skąd ciągnąć powietrze - najlepiej na bok - w kierunku klapki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Pią 17:12, 06 Paź 2017 Powrót do góry

Koledzy w którą stronę powinny być ustawione te gumowe kolanka zasysające powietrze do filtrów. Do góry czy na dół??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Sob 4:59, 07 Paź 2017 Powrót do góry

Dzięki! Byłem ciekaw jak to powinno być bo u mnie obydwa skierowane były na dół.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 10:55, 07 Paź 2017 Powrót do góry

Przedni airbox - kolanko w bok (do lewej klapki).
Tylny - wlotem do góry na godzinę 2.

Tak jest pokazane w książce serwisowej (część nr 9, s. 9-12).

Ja jednak daję tylne kolanko w dół i też jest dobrze.

Jak kolanko jest do góry to moim zdaniem woda, która mogłaby się do niego dostać, miałaby możliwość przedostać się dalej.

BTW - Jakiś czas jeździłem bez kolanek i gaźniki działały normalnie. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Sob 11:00, 07 Paź 2017, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 11:41, 09 Paź 2017 Powrót do góry

W każdym kolanku masz dziurkę która powinna być na najniższym punkcie. W ten sposób jeśli jakaś woda dostała by się do kolanka, właśnie przez ten otworek mogła by zostać usunięta. Gdy te otworki są w najniższym punkcie to oba kolanka ułożone są tak jak opisał powyżej Griba (rozpatrujemy opcję według serwisówki)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin