FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Jak to z tą rezerwą ? :) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
STEFAN




Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Śro 16:26, 01 Sie 2012 Powrót do góry

kamilxxv napisał:
No tal tylko że u mnie na kraniku po zdjeciu plastików nie ma żadnych oznaczeń;/




"kamilxxv"

Najprawdopodobniej masz założony kran od innego sprzęta a nie od Vx-sa.

GSF 600 i 1200. Miały funkcję zalewania gaźników .

Kran w pozycji poziomej .

Podejrzewam , że wiele motocykli ma tą funkcję nie zależnie od uruchamiania kranu podciśnieniem.

Stosowało się tą pozycję (funkcję kranika) bardzo rzadko ( po zimie czy po dłuższym postoju ).

Nie powiem taka funkcja przydałaby się i w naszym sprzęcie.

Pierwsze Vx-sy miały zwykłe krany ( po otwarciu kranika gaźniki były zasilane grawitacyjnie , pompa podciśnieniowa tylko zwiększała wydatek paliwa w chwilach maksymalnego otwarcia przepustnicy ) i były problemy z zalewaniem silnika najczęściej jak ktoś zapominał zamknąć kran to zalał nie tylko gaźniki ale i silnik na amen.


Pozdrawiam Stefan


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez STEFAN dnia Czw 6:50, 02 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
kamilxxv




Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:30, 03 Sie 2012 Powrót do góry

już wiem jak jest u mnie:

przeciwnie do ruchów zegara mam ON

zgodnie z ruchem zegara mam RES

poziomo PRI

wszystko w temacie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zyjon




Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 389
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Śro 17:13, 20 Sie 2014 Powrót do góry

Temat dotyczący rezerwy a niestety nie doczytałem ile paliwa, na ile km pozostaje na rezerwie?
Jak to jest w teorii a jak w praktyce, bo do tej pory spokojnie dojeżdżałem jeszcze na rezerwie (bez paniki w szukaniu stacji paliw) ale po przeczytaniu Waszych wypowiedzi zaczynam się niepokoić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 23:21, 20 Sie 2014 Powrót do góry

Wszystko zależy jak jedziesz bo składanie się, przyspieszanie i hamowanie powoduje ruch paliwa i może obniżyć planowany przez fabrykę poziom rezerwy. Nie mniej jak jedziesz spokojnie to ze 4 litry zostaną a czasem nawet więcej. Jak przyspieszasz i hamujesz dużo oraz śmigasz w złożeniach mocnych to i do 2 litrów da radę dojść. Dobrze jest więc na spokojnie po przełączeniu na rezerwę szukać stacji, bezpiecznie w odległości 30-50km (może i na więcej starczyć lecz taki dystans jest bezpieczny by nie pchać)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin