FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nie pali na jeden cylinder Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Czw 17:29, 28 Wrz 2017 Powrót do góry

Koledzy mało jeździłem w tym sezonie ale na ostatniej przejażdżce maszyna pokazała rogi. Przestała palić na wolnych obrotach na cylinder od strony chłodnicy. Myślałem że to świecą ale okazało się że nie, iskra jest. Przy dodaniu gazu zaczyna chodzić i lubi sobie w tym momencie strzelić w rurę. Nie wiem od czego zacząć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1139
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Czw 22:20, 28 Wrz 2017 Powrót do góry

Zacznij od zamiany świec między cylindrami ponieważ kompresja jest w stanie zdmuchiwać iskrę. Dalej jeżeli jej nie zalewa idź w gaźniki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Pią 11:53, 29 Wrz 2017 Powrót do góry

Świece zamieniałem i nic. Ta świecą z cylindra od strony chłodnicy jest sucha i zadymiona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Pią 19:56, 29 Wrz 2017 Powrót do góry

Nie mogę dojść do ładu, na wyższych obrotach chodzi na wolnych jakby na jeden cylinder i przy przejściu z niskich no wyższe strzela w tłumik. Zmieniałem świece sprawdziłem przewody wygląda że jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Pią 20:00, 29 Wrz 2017 Powrót do góry

Jak wyjeżdżałem z domu było wszystko ok. po przejechaniu około 30km po puszczeniu gazu zaczął gasnąć i wtedy jak zwiększałem obroty zaczął strzelać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1139
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Pią 21:34, 29 Wrz 2017 Powrót do góry

Po mojemu to będzie zapchana któraś dysza w gaźniku. U mnie było identycznie, wyczyszczenie i zrobienie synchra pomogło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2160
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 21:57, 29 Wrz 2017 Powrót do góry

Hm, a może po prostu za mało paliwa w zbiorniku i kranik na pozycji ON?

W innym wypadku do sprawdzenia pompa - czy podaje prawidłowo paliwo.

No i jeszcze czy kranik całkowicie się otwiera.

Gaźnik zostawiłbym na koniec, a w szczególności przyjrzałbym się dyszy "Pilot jet".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 21:57, 29 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Sob 9:16, 30 Wrz 2017 Powrót do góry

Kranik mogę wykluczyć bo odpaliłem Moto bez zbiornika na krótko z butelki. Napiszcie czy mogę tak samo pominąć pompkę i podać paliwo do przewodu zasilającego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Sob 9:18, 30 Wrz 2017 Powrót do góry

Oczywiście mam na myśli ten węży który idzie bezpośrednio do gaźnika od strony akumulatora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2160
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 10:37, 30 Wrz 2017 Powrót do góry

Jak podasz bezpośrednio, to butelka musi być wyżej niż przedni gaźnik. Wtedy będzie ok. Inaczej paliwo do niego nie dotrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Sob 16:28, 30 Wrz 2017 Powrót do góry

Wymontowalem gaźnik od strony chłodnicy ale nie wiem od czego teraz się tu zabrać. Co dalej porozkrecac i co czyścić. Myślę że jak mam już tak daleko wszystko rozebrane to sprawdzę też zawory.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Sob 16:29, 30 Wrz 2017 Powrót do góry

Napiszcie jak zabrać się do tego gaźnika???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2160
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 9:15, 01 Paź 2017 Powrót do góry

Zdejmij na początek komorę pływakową i sprawdź dysze. Proponuję wykręcić i obejrzeć "Pilot jet". U mnie ona była brudna z drugiej strony i wtedy cylinder nie chciał pracować na wolnych obrotach.

Idea Konstrukcja gaźnika jest rozrysowana w książce serwisowej, którą znajdzie w w dziale "Zrób to sam".

Luzy zaworowe i synchronizacja przepustnic gaźników (zwłaszcza, że odłączyłeś przedni gaźnik) - jeśli jeszcze tego nie robiłeś - obowiązkowo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2160
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 11:01, 02 Paź 2017 Powrót do góry

Jedno mi jeszcze przyszło do głowy... A czy sprawdziłeś przed zdjęciem gaźnika, czy dochodzi do niego paliwo? Można odkręcić śrubkę na dole komory pływakowej i powinno lecieć paliwo.

Kolejne elementy do sprawdzenia to stan membran, szczelność pływaka i działanie zaworka iglicowego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Pon 13:55, 02 Paź 2017 Powrót do góry

Wczoraj wykręciłem dyszę o której pisałeś "pilot jet" nie było prześwitu wziąłem taki cieniutki drucik i teraz widać pod światło. Myślę że to było to,przekonam się jak poskładam ale muszę jeszcze sprawdzić zawory.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin