FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nie pali na jeden cylinder Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 22:27, 02 Paź 2017 Powrót do góry

Ok, daj znać jak sprawdzisz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Wto 7:20, 03 Paź 2017 Powrót do góry

Poprawiłem zawory, na przednim cylindrze wydechowe były zaciasno reszta na 0.10. Poskładałem maszyna odpaliła chodzi na wolnych ale strzela w prawy tłumik na wyższych, może to jeszcze kwestia synchro. Jak go nie opanuje to się wykończe bo już spać w nocy nie mogę 🤔


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Wto 7:39, 03 Paź 2017 Powrót do góry

Na przednim cylindrze miałem zawsze lekko przydymioną świece może to było od tych zaciasnych zaworów wylotowych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 2:12, 04 Paź 2017 Powrót do góry

daniel75 napisał:
Na przednim cylindrze miałem zawsze lekko przydymioną świece może to było od tych zaciasnych zaworów wylotowych.

Nie ma to wg mnie związku. Za ciasne zawory mogą się z czasem co najwyżej wypalić. Co do świecy to na początek skład mieszanki do sprawdzenia i synchro oraz czy ssanie się zamyka.

Dodam jeszcze, że czasem może być ciężko uzyskać idealny wygląd świecy. Trochę sadzy nie musi od razu oznaczać, że coś jest nie tak. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Śro 2:14, 04 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 7:05, 04 Paź 2017 Powrót do góry

Przydymiona świeca jak rozumiem jest z czarnym nalotem. Jeśli tak to skład mieszanki może być za bogato ustawiony.Pytanie jak robiłeś synchro w pełni czy tylko dla biegu jałowego? Może głupie to pytanie ale zawsze warto sprawdzić by wszystko co możliwe z naszej strony wyeliminować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Śro 10:44, 04 Paź 2017 Powrót do góry

Synchro robiłem na biegu jałowym i przy około 4000 obrotów. Ładnie wchodzi na obroty ale przy schodzeniu strzela. Sprawdziłem jeszcze raz dyszę, membranę i wydaję mi się ok. Już mi ręce opadają 😢


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Śro 10:48, 04 Paź 2017 Powrót do góry

Byłem się objechać, ciągnie jak szalony ale po puszczeniu gazu strzela i z wolnych obrotów lubi jeszcze zgasnąć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 11:00, 04 Paź 2017 Powrót do góry

Jakie obroty masz na biegu jałowym?

Regulowałeś skład mieszanki? Może daj im trochę więcej. Sprawdź reakcję poszczególnych gaźników i doreguluj śrubami.

Arrow http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx-800-zrob-to-sam,9/regulacja-skladu-mieszanki-by-griba,1803.html


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Śro 13:29, 04 Paź 2017 Powrót do góry

Zdjąłem fajkę z jednego a potem z drugiego cylindra i okazuje się że to strzelanie jest z cylindra od strony akumulatora. Poza tym nie reaguje on na regulację składu mieszanki. Na dzisiaj muszę przerwać ale następną wolną chwilę zabiorę się do wyjęcia gaźnika od strony akumulatora.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Śro 15:36, 04 Paź 2017 Powrót do góry

Nią wytrzymałem i mówię, a jeszcze godzinkę i opłaciło się po wyczyszczeniu gażnika od strony akumulatora..... Sukces maszyna przestała strzelać. Teraz tylko od nowa synchro, regulacja i gazuuu. Na razie Dzięki za rady, będę informował co dalej 😁


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daniel75




Dołączył: 12 Lut 2017
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kruszwica

PostWysłany: Czw 11:42, 05 Paź 2017 Powrót do góry

Jeszcze mam pytanie. Widzę że w zbiorniku pływają jakieś brudy chciałbym to wypłukać. Napiszcie jakie uszczelnienie jest pod kranikiem??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pią 6:51, 06 Paź 2017 Powrót do góry

Z tego co pamiętam tam jest uszczelka trochę nietypowa bo zwykłego oringu w zamian nie wsadzisz. Najogólniej mówiąc wygląda jak dwie odwrócone do siebie litery D pomiędzy którymi jest prostokąt - tak wygląda zarys uszczelki. Jeśli martwisz się, że miałbyś z nią problemy polecam silikon odporny na chemię. Nim można spokojnie uformować w rowku po uszczelce jeden spójny fragment i odczekać do całkowitego zaschnięcia. Silikon wystający powyżej rowka po dokręceniu kranika będzie robił za uszczelkę.
Uszczelka wygląda jak ta dolna na przedstawionym zdjęciu w linku i jest dostępna w necie ale tylko w zestawach naprawczych a osobno nie widziałem jej
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dis dnia Pią 0:12, 06 Paź 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
MarcinJ




Dołączył: 11 Paź 2020
Posty: 8
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 16:38, 21 Paź 2020 Powrót do góry

Panowie, dopadł mnie ten problem.... Jade dzisiaj do roboty i nagle motocykl stracił moc, pali tylko na przedni cylinder. Na szybko sprawdziłem tylko czy fajka od swiecy sie trzyma i czy paliwo w baku jest, szybka zawrotka do domu po samochód. Nie daje mi to teraz spokoju bo zaplanowałem trase na jutro a to Suzuki odmówiła posłuszeństwa. Dajcie proszę rady od czego zacząć sprawdzanie. Licze na to że uda mi sie jutro rano to ogarnąć. Ogólnie przed tym silnik pracował równo i nie gasł. Teraz też równo pracuje tylko że ma niższe obroty i mniej mocy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 18:22, 21 Paź 2020 Powrót do góry

Jak pracuje na 1 cylinder to nie dobrze bo może przelewać paliwo do skrzyni korbowej. Przede wszystkim sprawdź czy jest iskra bo fajka może być zamocowana ok ale świeca czasem pada lub dostaje przebicie i w takim przypadku pracuje jak piszesz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MarcinJ




Dołączył: 11 Paź 2020
Posty: 8
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 19:43, 21 Paź 2020 Powrót do góry

W takim razie spraedze czy jest iskra, akurat mam nowe swiece w szufladzie bo planowałem wymiane, te co są wkręcone mają nie znany przebieg, mam nadzieję że wystarczy świece wymienić. Przejechałem może z kilometr tak na jednym cylindrze, czy coś mogło się przez to stać? Dzięki za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin