FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Problem z kranikiem Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2204
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 15:12, 19 Mar 2013 Powrót do góry

Ok, ale musisz poczekać kilka dni - wkrótce będę robił regulację to zrobię fotki.

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lukaas




Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:45, 19 Mar 2013 Powrót do góry

Oczywiście. Dzięki z góry.

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lukaas




Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:04, 26 Mar 2013 Powrót do góry

Witam.

Czy mogę prosić o informację, w którym miejscu serwisówki znajduje się opis demontażu baku? Czy muszę wyciągnąć z niego całe paliwo? BTW kranik mam zwykły, bez podciśnienia.

Dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szuwar




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 229
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania

PostWysłany: Wto 16:02, 26 Mar 2013 Powrót do góry

Paliwo możesz zostawić jeśli nie będziesz otwierał kranika. Pod siedzeniem od strony baku masz dwie śrubki M6, trzeba odkręcić. Potem przy zamkniętym kraniku rozepnij przewody paliwowe, unieś bak i wysuń ciągnąc do tyłu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2204
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 21:25, 26 Mar 2013 Powrót do góry

Dokładnie będzie tam przewód paliwowy z kranika, przewód podciśnienia sterujący kranikiem oraz przewód odpowietrzenia baku (znajduje się mniej więcej po przeciwnej stronie niż kranik).

Jak lekko uniesiesz zbiornik zobaczysz wszystkie przewody. Zdejmuje się go wygodnie, gdy najpierw pozbędziesz się plastiku spod siodła.

Generalnie nie ma czegoś takiego jak kranik zamknięty w wersji podciśnieniowej. Jeżeli kranik puszcza to przygotuj sobie kawałek wężyka 8 mm z opaskami zaślepionego z drugiej strony śrubą. Po zdjęciu baku nałożysz taką zaślepkę na kranik i nie będzie ciekł.

Pozdrawiam,
Griba

P.S. Jeszcze nie dotarłem do garażu (tego z motocyklem).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lukaas




Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:28, 27 Mar 2013 Powrót do góry

Dzięki za wyczerpujący manual.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2204
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 20:47, 03 Kwi 2013 Powrót do góry

Hej!

Pobierz materiał stąd > http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-zrob-to-sam,9/regulacja-zaworow-by-griba,1720.html

W p. 5, 6 widać elektrozawór oraz tymczasowe zabezpieczenie zbiornika z uszkodzonym kranikiem przy zdejmowaniu. Na następnych znajdziesz widok filtru paliwa i odpowietrzenia baku.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin