FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 VX zalewa świece??!! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Pią 12:04, 22 Cze 2012 Powrót do góry

czyli co z tego wynika? że kranik nie trzyma i pompa nie trzyma?
zeszło całe paliwo z butelki? jeśli tak, to wygląda to na usterkę jak wyżej..
ja już więcej nie pomogę, spadam na Rumunię..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Pią 14:34, 22 Cze 2012 Powrót do góry

Jeżeli paliwo było poprowadzone bezpośrednio z butelki a nie ze zbiornika poprzez kranik ( nie podciśnieniowy) który to o dziwo trzyma bo mam ścignięty bak który leży z boku motocykla i nic z niego nie wycieka, z tym że to też może być błędne skojarzenie bo mam bardzo mało paliwa w zbiorniku i może siła opadowa na kranik jest zbyt mała. Ale wracając do meritum to wynika z tego że pompa nie domaga tj nie trzyma (pewnie membrana jest walnięta czego nie wiem bo tak domniemam a nie znam budowy tej naszej pompy) I tak jest teraz że przez ten wężyk który idzie od pompy paliwa do króćca na kolanku gumowo plastikowym przedniego cylindra gdzie jest wytwarzane podciśnienie pchające powietrze z gaźnika (cylindra) i po wyłączeniu zapłonu paliwo pod wpływem podciśnienia jest zasysane tym wężykiem do cylindra i zalewa mi świece i rozradza olej paliwem w silniku.
Nie wiem czy dobrze to wszystko rozumuje ale pomimo że np.(przypuszczalnie) kranik był by sprawny to i tak paliwo poprzez usterkę tej pompy przedostawało by się do cylindra zalewając świece.

Jak możecie proszę o informacje czy dobrze sobie to wszystko poukładałem i może jakieś pomysły jak zregenerować tą naszą pompkę paliwa lub jakiś inne informacje na temat jej budowy i jak ją najszybciej wytargać z motocykla albo pomysł na sprawdzenie jej sprawności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3807
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:20, 22 Cze 2012 Powrót do góry

Aby ją wyciągnąć trochę sobie powykręcasz bo ona znajduje się pod aku i dostęp tam jest marny. Jak wykręcisz łatwo sprawdzić co i jak tzn. podłączasz wszystkie przewody (tylko końcówki i sprawdzasz czy podając paliwo wylatuje bez wytworzenia podciśnienia. Kranik może być nawet ok bo zawsze w przewodach i samej pompie zostanie paliwo po wyłączeniu silnika choć takie ilości to akurat pod wpływem temperatury silnika powinny odparować. W takim wypadku dobrze zalać bak na max i sprawdzić też czy kranik mimo wszystko nie puszcza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Pią 18:35, 22 Cze 2012 Powrót do góry

dis jezeli bedzie tak jak piszesz tj. (podłączasz wszystkie przewody tylko końcówki i sprawdzasz czy podając paliwo wylatuje bez wytworzenia podciśnienia) to bco bedzie oznaczało że pompa jest sprawna czy zepsuta????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3807
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:44, 22 Cze 2012 Powrót do góry

Jak podasz paliwo i bez podciśnienia będzie lecieć to pompa do naprawy bo tam podciśnienie powoduje przepływ (pompowanie) paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Pią 18:45, 22 Cze 2012 Powrót do góry

A da rady ją jakoś naprawić?????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 3807
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:53, 22 Cze 2012 Powrót do góry

Nie wiem nie rozbierałem jej. Nie mniej są one bardzo tanie na allegro bo nie schodzą Smile
Można też załatwić sobie pompę paliwa sterowaną elektronicznie a nie podciśnieniem i będzie to działało jak elektrozawór lub nawet lepiej bo zawsze po postoju napompuje paliwo do gaźników przed odpaleniem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tyger




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia

PostWysłany: Pią 19:27, 22 Cze 2012 Powrót do góry

dzwoniłem do jednego to koszt 80 zł razem z wysyłką . Ale może foktycznie rozejrze się za elektryczną


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2316
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 55 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 23:20, 22 Cze 2012 Powrót do góry

Pompa sprawna będzie puszczać paliwo jak ją zalejesz bez podciśnienia - taki jest w niej układ zaworów.

Kupuj elektryczną - będzie lepiej działać niż oryginał.

Pozdrowienia,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin