FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Odblokowanie wersji 50 KM - Gaźniki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
adamart




Dołączył: 04 Cze 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:57, 10 Cze 2019 Powrót do góry

Niżej zdjęcia oznaczenia tego gaźnika i dysz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamart dnia Pon 10:59, 10 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
adamart




Dołączył: 04 Cze 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:57, 10 Cze 2019 Powrót do góry

Oznaczenia gaźnika i dysz
Image
Image
Image
[img]https://ibb.co/7XBg2BQ[/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamart dnia Czw 18:55, 19 Lis 2020, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 22:48, 10 Cze 2019 Powrót do góry

Gaźnik to 45C i tu 0 lub 8 na zdjęciu ciężko odczytać. Po tym zawsze jest 0 bo po C są dziesiątkami wpisywane wartości. Ten napis poniżej E... Nie jest istotny. Tym samym jeśli masz C00 to gaźnik jest na 61KM. Wloty spowrotem zaślep jak były. Jedynie dysze mocno mają zjechane łby co świadczy że ktoś tam sporo kręcił.
Wersja 25kW miała osadzona tuleje przy membranie która uniemożliwiała pełne otwarcie przepustnicy. Jak już wspomniano należy ja wyjąć a później można się zastanawiać ewentualnie nad dyszami. Wloty powietrza chyba griba kiedyś wyciął i było o wiele gorzej niż z nimi.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez dis dnia Pon 22:54, 10 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
CHRISU




Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Pon 23:18, 10 Cze 2019 Powrót do góry

też kiedys próbowałem z wycięciem zaslepień i moto nie jechało ,wróciłem do standartu p[oprzez zaslepienie korkiem od butelki bo taki miałem pod ręką,i moto jedzie jak poprzednio.Przestałem modyfikować i zajęłem się jazda VX


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
adamart




Dołączył: 04 Cze 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:12, 11 Cze 2019 Powrót do góry

Tuleje przy membranie mają pełne otwarcie.Czyli jak C00 to zamawiam dysze 132,5 i 120 bo na razie mam 107,5 i 100.
Jeśli coś będzie nie tak zaślepiam korkiem i skręcam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 15:14, 23 Cze 2019 Powrót do góry

U mnie było tak, że na 45C00 przy zdławionych kolankach więcej palił. Osiągi miałem maksymalne przy zaślepionych i odetkanych kolankach.

Tu pisałem o tym jak zaślepienie wpływa na spalanie.

Tu masz opisane rodzaje gaźników.

Usuń zaślepienia, wstawiaj dysze od 45C00, podreguluj skład mieszanki oraz synchro i będzie ok. Smile


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
adamart




Dołączył: 04 Cze 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:14, 05 Lip 2019 Powrót do góry

Wkręciłem zamówione dysze 132,5 i 120 .

Na jeździe próbnej bez zaślepień króćców wlotu powietrza do filtra przydławiał się na wyższych obrotach.
Może powinienem wtedy poregulować śrubkami mieszanki.
Nie zrobiłem tego ponieważ dławił sie tak mocno,że nie wierzyłem że regulacja składem mieszanki cos pomoże i zaślepiłem do połowy ponownie.Teraz dobrze jedzie.

Kolego Griba z tego co piszesz wystarczyło podregulować skład mieszanki przy odetkanych wlotach powietrza.Niepotrzebnie zrobiłem sobie robotę z ponownym zaślepianiem.

W każdym bądź razie dziękuję za pomoc.Forum jest przydatne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamart dnia Śro 8:32, 24 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 22:00, 07 Lip 2019 Powrót do góry

Cześć!

Tak było, tylko, że u mnie chyba na dole słabo się wkręcał. Doregulowałem i się poprawiło. Tak jeżdżę do dziś. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
adamart




Dołączył: 04 Cze 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:38, 16 Sie 2019 Powrót do góry

Zastanawiam się czy nie zaeksperymentować wkręcenie większych dysz do powyższego gaźnika.
Jeśli zaślepienie eliminuje brak zadławiania się,to znaczy że paliwa zbyt mało dochodzi do gaźnika.
Jeśli odślepimy na 100,% wlot powietrza i po regulacji powietrzem Gribie udało się ustawić żeby od dołu się lepiej zbierał na fabrycznie zalecanych dyszach to przyszła mi myśl żeby wstawić większe dysze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 8:49, 16 Sie 2019 Powrót do góry

Małe dysze jak powyższe z odślepieniem dawały efekt zadławiania i reg powietrzem nic nie dawała.
Większe dysze poprawiły stan ,ale nadal się przystawiał.Po zaślepieniu do połowy zadlawień brak.Jazda normalna.
Stąd myśl ,że większe dysze wyeliminują efekt dławienia na odślepionych na 100% krućcach wlotów powietrza.
adamart




Dołączył: 04 Cze 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:05, 03 Paź 2019 Powrót do góry

Zmieniłem dysze na 125 i 135 i odslepilem wloty powietrza.Jest lepiej.Przydławia się leciutko, ale na najwyższych obrotach na czerwonym polu.Regulacja śrubkami powietrza na 2,5 obrotu od dokręcenia.Odpala na przycisk startera bez gazu.
Na obu gaźnikach mam na 100% oznaczenie 45CD.
Na zdjęciu które wstawiłem D jest trochę jak 3 .Tak niewyraźnie.Dlatego zamówiłem dysze do 45C30.Kiedy dostałem się do gaźników na drugim wyraźnie widać 45CD.Wiec te gaźniki nie są od vx800.
Jak znowu zaślepienie do połowy opiszę jaki efekt.Bez tego się nie obejdzie.
Może ktoś też ma taką kombinacje to mu pomoże.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 14:56, 03 Paź 2019 Powrót do góry

Te oznaczenia niestety z czasem schodzą i wyglądają jak nie wiadomo co. Moim Zdaniem masz 45C00 lub 45C30. Ostatniego zera może nie być widać bo się wytarło. Wytarcia oznaczeń gaźników widziałem mniej więcej w 25% gaźników. Możliwe, że u Ciebie także się starło z czasem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
adamart




Dołączył: 04 Cze 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:54, 19 Lis 2020 Powrót do góry

Witam Panowie ponownie.Oto zdjęcie oznaczeń drugiego gaźnika który ma lepiej widoczne oznaczenia.
Do czego to zakwalifikować?
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
adamart




Dołączył: 04 Cze 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:56, 19 Lis 2020 Powrót do góry

adamart napisał:
Witam Panowie ponownie.Oto zdjęcie oznaczeń drugiego gaźnika który ma lepiej widoczne oznaczenia.
Do czego to zakwalifikować?
45 CD E621 ja widzę taki symbol.
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 23:00, 19 Lis 2020 Powrót do góry

Zrobię zdjęcie moich jak wyglądają A mam kilka z różnych wersji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin