FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Działanie wakuometrów z dyszami. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mcteusz




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wysokie Mazowieckie

PostWysłany: Nie 11:03, 28 Kwi 2013 Powrót do góry

Najpierw będę reklamował. Aż tak strasznie się nie wyrywam na te wszystkie roboty...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wiecho




Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Nie 21:18, 28 Kwi 2013 Powrót do góry

Panowie dzieki postaram sie wykorzystac wszelkie podane przez was porady .Jestem pelen podziwu ze mozna liczyc na wszelka pomoc z waszej strony pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 23:50, 28 Kwi 2013 Powrót do góry

Dziś zrobiłem synchro i powiem że przy wlaniu do tych najtańszych wakuometrów oleju przekładniowego wskazówki bardzo ładnie się stabilizują bez dodatkowego dławienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 10:59, 29 Kwi 2013 Powrót do góry

Hej, Dis!

Tylko, że zawsze tam gdzie jest olej luzem to jest ryzyko, że troszkę syf się zrobi... ciężko się po prostu nie upaćkać jak było widać na I zlocie.

Są też jakieś gotowe zalane wakuometry - glicerynowe (większa lepkość od oleju czy mniejsza?), czy jakoś tak.

Pozdrowienia,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4405
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 12:21, 29 Kwi 2013 Powrót do góry

No niestety upaćkać się można chyba, że później zaklei się szybkę np. silikonem od zewnątrz to syf będzie tylko raz. Wiem, że są glicerynowe czyli identyczne jak mam tylko zalane gliceryną i fabrycznie uszczelnione. Co do różnicy w lepkości i tym samym w tłumieniu pomiędzy gliceryną a olejem to nie wiem, gdyż nie sprawdzałem tych lepkości


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 12:30, 29 Kwi 2013 Powrót do góry

Ok Wink

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wiecho




Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Nie 19:15, 12 Maj 2013 Powrót do góry

Witam Panowie byla przerwa w przegladzie moto Griba!! Stefan!! wczoraj pogoda niezbyt postanowilem zrobic synchro raczej sprawdzic ,katastrofalna roznica ,moze dla kogos to norma lubie miec wszystko OKY, zroblem wedlug waszej porady najpierw 1150 obroty ideal ururka do milietra ,nastepnie 3-4 tys ob i regulacja minimum obrotu na lince ,idealnie trzyma poziom plynu w u -ce ale po spadku obrotow na te 1150 roznica okolo 1,5 cm .Mam pytanie czy to tak moze byc , czy tez dalej szukac.Inne sprawy opisze w tematach . Coz ja bym zrobil bez tego Forum Z servisami roznie bywa mam przyklad z auta naciaganie kasa i to szamo pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 21:03, 12 Maj 2013 Powrót do góry

Hej!

Najpierw robisz regulacje na wolnych obrotach. Tu wykorzystujesz linkę łączącą gaźniki. Potem na obrotach regulujesz wzajemne otwarcie przepustnic. W praktyce ustalasz to drugą linką idącą od manetki gazu (w zasadzie od rozgałęźnika). Zwykle starczy regulować na przednim gaźniku.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale czy Ty regulujesz w obu przypadkach tą samą linką?

Nie ma prawa się tak rozjeżdżać. Jedynie jeśli podkręcisz obroty przy tylnym gaźniku to synchro może wymagać korekty.

Pozdr,
Griba

P.S. Serwisy i mechanicy. Koledzy potwierdzą - na zlocie regulowałem kilka VX'ów po mechanikach, którzy skasowali niezłe pieniądze. Szybko okazało się, że pieniądze wzięli za nic. Po prostu żyjemy w kraju w którym każdy chce nas zrobić w chu.a... za naszą kasę...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Nie 21:16, 12 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
wiecho




Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Nie 21:19, 12 Maj 2013 Powrót do góry

Tak jest zrobilem blad bo reguluje ta miedzy gaznikami dzieki!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2615
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 61 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 21:24, 12 Maj 2013 Powrót do góry

Wiecho najpierw tą reguluj, potem tą drugą. I będzie dobrze.Smile

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Nie 21:26, 12 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin